Daca inca nu aveti o afacere online, acum este momentul sa o incepeti. Fie ca aveti deja o afacere cu „”raionul deschis”” cand nu e pandemie si cu „raionul inchis” pe timp de pandemie, fie ca nu aveti nicio afacere, dar va doriti sa va deschideti propria afacere, afacerea mult visata, acum este momentul sa o incepeti.
Afacerea online care presupune crearea unui site pentru firma dvs. si in functie de domeniul de activitate va puteti crea un site unic cu un design iesit din comun, un site de prezentare care inhiba concurenta la prima vedere, acesta reusind sa va faca vizibila activitatea dvs. si automat sa va aduca mai multi clienti sau in cazul in care afacerea dvs. presupune produse, aveti posibilitatea de a va crea un magazin online care sa satisfaca nevoile clientilor prin prezentarea tuturor produselor dvs., prezentarea pretului, promotiilor, compararea produselor, recenziile clientilor, un magazin virtual personalizat pentru afacerea dvs. online, la preturi accesibile, usor de accesat de catre toti utilizatorii din mediul virtual.
Aceasta afacere online se transforma automat intr-o afacere profitabila prin multitudinea vizitatorilor care devin clienti reali.
Cateva mituri despre optimizarea SEO
- Mit despre SEO: Sanctionarea pentru continutul copiat
– In cazul in care un site contine un continut copiat, dar fara a preciza sursa continutului, acest site nu va aparea in motoarele cautarilor Google, neavand nicio valoare pentru algoritmii Google. Daca Google constata doua site-uri cu acelasi continut, il va promova pe cel mai bine optimizat raportat la algoritmul SEO, cu cele mai multe link-uri externe de calitate. - Mit despre SEO: Despre pozitionarea site-urilor in motoarele de cautare Google
– Andrey Lipattsev a afirmat in martie 2016 faptul ca pozitionarea site-ului web in rezultatele cautarii Google decurge din trei factori importanti: backlink-uri de calitate, continut si algoritmul RankBrain. Putin mai tarziu, John Mueller a infirmat cele spuse de Andrey Lipattsev, declarand faptul ca exista foarte multi factori folositi de algoritmul Google, factori care de fapt se schimba zilnic. John Mueller a mai precizat faptul ca pentru a avea succes in optimizarea SEO, trebuie sa iei in calcul pe toti cei 200 de factori. - Mit despre SEO: Sanctionarea si blocarea site-urilor datorita Quality Updates – Quality Updates are ca efecte scaderea pozitiei, dar nu se refera la sanctionari sau la blocarea site-urilor web. Fili Wiese a afirmat faptul ca Quality Updates a influentat cresterea pozitiei site-urilor cu continut de valoare. Algoritmul actualizat promoveaza site-urile cu continut de valoare, cele cu altfel de continut, se pozitioneaza mai jos.
- Mit despre SEO: Aprecierea de catre Google a link-urile provenite de la domeniile bune
– Acesta este alt mit deoarece atata timp cat robotii Google apreciaza calitatea continutului, Google este cel care va decide daca link-ul are valoare sau nu, daca este relevant sau nu. De exemplu, link-urile introduse fara sens, pot sa nu influenteze pozitiv deloc site-ul, chiar daca sunt pe site-uri cu autoritate. - Mit despre SEO: Aprecierea link-urilor transformata radical de Algoritmul Fred – Algoritmul Fred este un ansamblu de actualizari care au ca scop imbunatatirea aprecierii valorii link-urilor, aceste actualizari se realizeaza de doua, trei ori pe zi. In comparatie cu alte actualizari, algoritmul Fred se refera doar la calitatea link-urilor si la nimic altceva. Gary Illes a afirmat ca o buna metoda de a creste in rezultatele cautarilor Google este continutul valoros, care este citat destul de des de alte site-uri web.
- Mit despre SEO: Pozitionarea site-urilor noi blocata de catre Google
– Robotii Google blocheaza afisarea noului site web in rezultatele cautarilor Google, pentru protectia impotriva SPAM-ului deoarece zilnic se inregistreaza foarte multe site-uri web si multe dintre ele sunt SPAM.
John Mueller a afirmat faptul ca Google Sandbox, cel care blocheaza aceste site-uri noi, nu exista. Matt Cutts de la Google a precizat faptul ca: ”Exista o diferenta foarte mica dintre un domeniu care exista de 6 luni si unul care exista de 1 an””.