De ce ai nevoie de local SEO?

local SEO

„Daca vrei ca afacerea ta sa fie gasita foarte usor de pe telefonul mobil, nu ezita si demareaza acest proces cu ajutorul optimizarii local SEO:

1. Ce este optimizarea local SEO?

Daca ai o afacere locala si scopul tau este sa fii cat mai usor de gasit in cautarile Google, poti opta pentru optimizarea local SEO si in felul acesta vei fi contactat de la un click distanta de pe mobil, dispozitivul aflat la indemana oricui.

2. Cum faci optimizarea local SEO?

Se presupune ca iti cunosti bine afacerea ta si intuiesti ce urmeaza sa caute oamenii din preajma ta. Este suficient sa alaturi la domeniul tau de activitate si localitatea sau cartierul tau. Cine va avea nevoie de serviciul sau produsul tau din acea zona, te va contacta direct. Acum a sosit momentul sa te faci prezent in internet, sa iti creezi cartea ta de vizita in Google.

Mergi la pagina Google, Compania mea, unde te loghezi si iti completezi profilul companiei tale, dureaza cateva minute. Aceste informatii despre companie, adresa si numarul de telefon trebuie sa fie actualizate in permanenta. Este recomandat sa apara in Google si comentariile, opiniile clientilor tai.

3. Cartea ta de vizita creata in Google

Cartea ta de vizita creata in Google este destul de importanta, clientii te gasesc mult mai usor, dar nu au prea multe informatii despre tine. De aceea, o pagina web creata aici cu ajutorul lui Google, este esentiala pentru local SEO. Site-ul tau trebuie sa contina cuvinte cheie, link-uri si poze bune, ancore in link-uri bune, imagini cu descrieri, mapa Google si contactul.

4. Site-ul de prezentare a companiei tale

Acesta trebuie sa cuprinda: titlul paginii principale care este bine sa contina domeniul de activitate impreuna cu localitatea ta; continutul paginii tale cu prezentarea detaliata a serviciilor si produselor tale, iar la sfarsit sa apara domeniul de activitate, compania si localitatea; imagini reprezentative pentru afacerea ta; subpagina contact care trebuie sa aiba informatiile actualizate; subsolul paginii care sa contina cuvintele cheie si cele mai importante informatii.

5. Portalurile locale

Se recomanda inregistrarea afacerii tale in portalurile locale si de specialitate deoarece au o pozitie buna in Google, aflandu-se printre primele site-uri web in rezultatele cautarilor Google, beneficiind si de link-uri bune pentru pagina ta.

6. Google Analytics

Dupa ce ai creat pagina ta este foarte util sa o conectezi la Google Search Console si sa introduci in ea codul Google Analytics pentru a beneficia de mai multe statistici despre clientii tai.

Articole recomandate

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *