Footer-ul website-ului tau nu trebuie sa fie nici prea gol de informatie, nici supraincarcat, ci o combinatie intre cele doua.
1. Datele de contact
Cu toate ca aceste date de contact sunt incluse in pagina Contact, se recomanda amplasarea lor si in footer-ul website-ului tau, ceea ce va face ca aceste date sa apara in footer pe fiecare pagina. Atunci cand vizitatorii ajung in partea de jos a website-lui tau, ca sa ramana pe aceasta pagina si sa nu mai fie nevoiti sa o schimbe, sa poata aici cu usurinta, sa contacteze compania sau sa trimita un e-mail.
2. Meniul de navigare
Amplasarea meniului de navigare si in footer, le da posibilitatea vizitatorilor care au ajuns aici, dar poate ca nu au gasit informatiile dorite, sa acceseze urmatoarele pagini sau sa se intoarca la paginile anterioare. Pentru a se evita supraincarcarea footer-ului, se recomanda ca sa fie incluse aici doar link-urile principale ale website-ului tau.
3. Ruta de acces si harta website-ului tau
Pentru a mari credibilitatea companiei, in cazul in care aveti un sediu de desfasurare a activitatii, sa va localizati acest sediu in harta Google, ceea ce va determina imbunatatirea optimizarii SEO local. Link-urile cu harta website-ului tau sunt subapreciate de catre utilizatori, dar sunt foarte importante pentru motoarele de cautare Google.
4. Logo-ul si descrierea succinta a companiei
Logo-ul si descrierea succinta a companiei pot avea un impact pozitiv intrucat cu o prezentare succinta, compania este acum retinuta foarte usor de catre utilizatori ceea ce va aduce intoarcerea acestora in website-ul tau, deoarece au avut o experienta placuta.
5. Newsletter-ul
Newsletter-ul poate fi amplasat atat in fereastra pop-up si in partea de sus a website-ului tau, cat si in footer, partea de jos a site-ului, reamintind utilizatorilor optiunea de inscriere in newsletter, formand o intreaga comunitate de clienti fideli.
6. Social Media
Pictogramele de Social Media amplasate in footer-ul website-ului tau vor redirectiona vizitatorii catre retelele de socializare, dupa ce in prealabil au parcurs informatiile de pe pagina respectiva si doresc acum sa interactioneze pe Social Media deoarece sunt deja interesati de compania ta.